GreekEnglish (UK)

e-bannerespaETPA60X60

Μέτρηση Ικανοποίησης Πελατών

Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, πρωταρχικός στόχος της NERCO – Ν. ΧΛΥΚΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΑΕΜ είναι η εξασφάλιση της υψηλής ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της και η απόλυτη ικανοποίηση των ποιοτικών απαιτήσεων των πελατών της (ιδιώτες ή δημόσιο) για λογαριασμό των οποίων εκπονεί το μελετητικό έργο.
Η NERCO – Ν. ΧΛΥΚΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΑΕΜ ήδη από τον Ιανουάριο 2009 έχει αναπτύξει, εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ), σύμφωνα με το πρότυπο ΕΝ 9001:2008 πιστοποιημένο από την ΤUV AUSTRIA HELLAS (αριθμός εγγραφής πιστοποιητικού 0108175). Μέρος της εφαρμογής του ΣΔΠ της εταιρείας μας αποτελεί και η διαδικασία «Μέτρηση της Ικανοποίησης του Πελάτη/Εργοδότη/Φορέα Ανάθεσης» η οποία ως στόχο έχει την ανίχνευση, αποτύπωση, ανάλυση και μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της εταιρείας.

Στα πλαίσια της ανωτέρω διαδικασίας, με στόχο τη μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών μας αλλά και την προσπάθεια συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, παρακαλούμε να αφιερώσετε λίγο από το χρόνο σας και να μας αποστείλετε στο Fax: 210 6452955 ή στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο το ερωτηματολόγιο  που θα βρείτε εδώ.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία και το χρόνο σας.

ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΕΙΣ

© 2024 Nerco - Ν. Χλύκας & Συνεργάτες Α.Ε.Μ.